Jak je to s osobními tréninky?

03.01.2017 21:05

Velmi mě těší váš neutuchající zájem o soukromé fitness, flexi a pole dance tréninky s mojí maličkostí. Bohužel s lítostí teď tyto poptávky odmítám a v současnosti učím jen skupinovky pole dance ve Sportpalace na Doubravce a kruhové tréninky ve Fitness Husovka.

Po velmi těžkých chvílích jsem byla nucena koncem června 2016 zavřít své Studio Progress, do kterého jsem dala opravdu všechno (svůj čas, svoji energii, svoje srdce a své životní úspory). A od srpna jsem se zařadila mezi kancelářské pracanty a ponechala si jen pár hodin lektorování týdně. Po předchozích dvou neeskutečně náročných letech jsem potřebovala trošku změnit směr.

Určitě trenérské řemeslo neopouštím, neskutečně mě baví a dává mému životu určitý smysl. Jen cítím, že se potřebuji zaměřit zase více na sebe, stanovit si další cíle a hodně na sobě zapracovat, abych zase měla co předávat dál.

Do té doby budu ráda, když zavítáte na mé kurzy pole dance nebo na kruhové tréninky. :-)