Disciplína musí být

03.06.2015 11:34
Aneb Už mám dost anarchie v docházení na tréninky

Ačkoliv mě to mrzí, ale jsem nucena ke kroku storno poplatků za pozdní omluvy. Ačkoliv jsem to měla již dávno ve smluvních podmínkách, pokaždé (bohužel až moc často) jsem přimhouřila oko. Ale vzhledem k tomu, že trenérství je můj jediný zdroj obživy, nejedu to masově, ale preferuju pravidelný a osobní přístup, a že musím platit všechny možné i nemožné poplatky, nejde to jinak. Trenérství mohu věnovat méně času než je zájem od klientek a tak, ač nerada, musím některé termíny odmítat. Myslete tedy na mě i další klientky, které si chtějí opravdu zacvičit. Termíny domlouvám i na dva až tři týdny dopředu a hůř se mi to pak všechno přeskládává.
Storno do 24 hodin je tedy 50 % z ceny tréninku, 100 % z ceny tréninku při omluvě méně než 12 hodin před tréninkem. Děkuji za pochopení. Storna zavádím od 4.6.2015.